Ja coneixem els guanyadors de la IV edició de les Beques JONDE i Ferrer-Salat
A continuació podeu consultar la llista oficial dels músics guanyadors de la IV edició de les Beques JONDE i Ferrer-Salat:
- María Asensi Yagüe
- Mario Asensio Hernández
- Miguel Barberá López
- Adela Beiro Guillas
- Carmen Bernal López
- Laia Blay Herranz
- Pablo Carbonell Galiana
- Laura Carles Robles Laura
- Joan Carot Martínez
- Víctor Chávez García
- Nacho Civera Chulbi
- Gerard Dalmau Ramírez de Arellano
- Beatriz Fernández Alonso
- Fidel Fernández Moraleja
- Mark Fliderman Kuligin
- Adrià Fort Noguera
- David Garnés Poveda
- Pau Miquel González Aguilar
- Romá Ivars García
- Diego Jiménez Alonso
- Maialen Lagos Gallastegui
- Pablo Juan Linares Rodríguez
- Magí Llatser Torres
- José Manuel López González
- Lucas Martínez Riaza
- Patricio Medina Carrillo
- Iván Mesas Navas
- Héctor Mira Ferriz
- Javier Monleón Rubio
- María Amparo Molina Molina
- Sofía Moya Barragán
- Pablo Nieto López
- Álvaro Padín Rosal
- Gonzalo Palau Fernández
- Santiago Peñarroja Canós
- Daniel Pozas Martín
- Ricard Prió Graus
- Francisco Javier Ruiz Rivas
- Lorena Sainz León
- Francisca Sánchez Egea
- Laura Torroba Bachiller
- Adrián Vera Algarra
- Adrián Verdugo Criado
La Comissió de Selecció de la IV edició de les Beques JONDE i Ferrer-Salat ha fet públics avui els noms de les persones beneficiàries d’una convocatòria que enguany ha reforçat el seu compromís amb el talent emergent, ampliant el nombre d’ajudes concedides. En total, 43 joves integrants de la Borsa d’Instrumentistes de la JONDE rebran suport econòmic per impulsar el seu desenvolupament artístic i continuar avançant en la seva trajectòria professional.
En aquesta edició s’han concedit 35 beques de 8.000 euros bruts i 8 beques de 2.500 euros bruts, amb l’objectiu d’acompanyar les noves generacions de músics en el seu creixement professional i creatiu. Una de les singularitats d’aquest programa és que les persones becades poden destinar els recursos tant a projectes que ja estiguin desenvolupant com a iniciatives de futur. Per aquest motiu, el jurat ha valorat especialment l’impacte que la beca pot tenir en l’evolució artística i formativa de cada candidatura.
La Comissió de Selecció encarregada de valorar les candidatures ha estat presidida per Ana Comesaña, directora artística de la Jove Orquestra Nacional d’Espanya (JONDE), i ha comptat amb la participació de Fabià Santcovsky, en representació de la Fundació Ferrer de Música; Juan Carlos Garvayo, fundador del Trío Arbós i catedràtic de Música de Cambra del Real Conservatorio Superior de Música de Madrid (RCSMM); Maider Múgica, directora adjunta i coordinadora artística del Centro Nacional de Difusión Musical (CNDM); i Saulo Muñiz, coordinador artístic de la Jove Orquestra Nacional d’Espanya (JONDE).
Des de la Fundació Ferrer de Música volem felicitar tots els músics i músiques que han participat en aquesta convocatòria per la qualitat de les seves propostes. Alhora, expressem el nostre agraïment als guanyadors i guanyadores d’aquesta quarta edició per permetre’ns continuar fent realitat el nostre compromís amb la generació d’oportunitats i la promoció de la justícia social a través de la música.
Aquest programa, que es va posar en marxa fa quatre anys i que complementa altres línies de suport impulsades per la Fundació Ferrer de Música, respon a la nostra voluntat de treballar conjuntament amb institucions de referència i màxim prestigi. Mitjançant aquestes aliances, contribuïm a potenciar el talent excepcional de joves músics durant una etapa decisiva de la seva formació i desenvolupament artístic.



